PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=1454}

Siódma pieczęć

Det sjunde inseglet
7,8 53 403
oceny
7,8 10 1 53403
8,7 35
ocen krytyków
Siódma pieczęć
powrót do forum filmu Siódma pieczęć

20,20 w TV Kultura

ocenił(a) film na 10
Dar0962

dzieki za informację, na pewno obejrzę ;)

Dar0962

Zgadza się!

ocenił(a) film na 10
MR_ciachciach

wlasnie jestem po owym seansie. pierwszy raz ogladam "siódmą pieczęć" i stwierdzam, że to pierwszy chyba film, po którego obejrzeniu mam pewność, że musiałabym go objerzeć co najmniej jeszcze 4 razy, aby go zrozumieć chociaż w połowie. I wg. mnie na tym polega geniusz Bergmana. Chyba jeszcze jestem na niego zbyt mało dojrzała, ale cieszę się, że znalazlam film, który jest aż takim wyzwaniem !

ocenił(a) film na 5
prestonka00

ja również pierwszy raz obejrzałem... i nie mam ochoty wracać. rozczarowanie, dla mnie spore. i proszę nie podnosić argumentów o niedostrzeżonej głębi. jestem z wykształcenia filozofem :) wiem, można być filozofem nieukiem hehe, ale dla mnie film naprawdę nie zrobił żadnego wrażenia.

ocenił(a) film na 9
sowabezoka

wiesz, że bycie filozofie z wykształcenia nic nie znaczy ? Dla mnie to osobiście lekki absurd ale to nie miejesce na tego typu dyskusje. To powiedz mi, objaśnij bo ja szczerze przyznam, że nie zrozumiałem o co chodzi, a na koniec w dodatku wykrzyknałem " Co kurde jak to to już koniec no nie !". Dodam, że film mnie zaintrygował.

ocenił(a) film na 5
ciech007